مامانا کیا زایمان زایمانشون میفته اردیبهشت

۲۰ پاسخ

برای من ۲۹ اردیبهشت

من ۳۰اردیبهشت😍

هنوز سونو قلب هم نرفتم،هفت ماه پیش یه سقط داشتم نمیدونم دیگه حکمت خدا این سری چیه،سپردم به خودش

من🥹🥹

من البته فردا باید برم سونو تازه

منم اردیبهشتم

من گهواره نوشته ۲۰اردیبهشت

منم میشه اوایل اردیبهشت تو گهواره تولد تمارضا دنیا میاد گردو کوچولوم

من زایمان تقریبی زده17اردیبهشت

من .

من ۲۵ اردیبهشت زده برام
ولی فعلا لکه بینی دارم😔

مننننن🥹

من ایشالاااا 😍

ان شاالله سالم بیاد بغلت

ن بابا اگه هفته هشت باشی میفتی آخرای فروردین

من فروردینم ب احتمال زیاد

من 29اردیبهشت

من 19شهریور زده تاریخ زایمان

اولین بچتون

من.

سوال های مرتبط

مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری