ابانم ۲۸
سلام عزیزم شما برای تشکیل قلب سونو شکمی رفتی یا واژینال؟
سلام چندهفته و چندروز بودین سونو قلب دادین؟ضربان قلبش چند بوده ؟crl چند بود؟
طبق گهواره۲۳ابان و سونی قلب که فردامیرم
برا من زده ۲۹ آبان ک چون سزارین میشم یکی دو هفته زودتره
منم دقیقا22 آبان 😍
من3ابان
من 15ابان 😍
برا من گهواره زده ۱ ابان و سونو اولم زده ۳ ابان
من ۵ آبان برام زدن
من ۵ آبان نوشته حالا نمیدونم 😅
طبق سونو تشکیل قلب۲۴ آبان
واسه من زده ۱۳ ابان
منم آبان
من ان شاءالله ۱۷ابان ولی چون سزارینم مطمئنا چند روز زودتر
منم طبق گهواره ۱۲ آبان
من طبق گهواره زده ۱۷ آبان
من طبق گهواره زده 20آبان
نمیدونم دقیق یا نع
من ۶ آبانم
برا من گهواره زده ۲۵ ابان
ولی هنوز سونو نرفتم
شما رفتی
منم اوایل آذر به امید خدا
26ابان براساس گهواره حدودی حدس زده😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.