سلام کیا زایمانشون ابان ماهه خودم ۲۲ابانم

۲۲ پاسخ

ابانم ۲۸

سلام عزیزم شما برای تشکیل قلب سونو شکمی رفتی یا واژینال؟

سلام چندهفته و چندروز بودین سونو قلب دادین؟ضربان قلبش چند بوده ؟crl چند بود؟

طبق گهواره۲۳ابان و سونی قلب که فردامیرم

برا من زده ۲۹ آبان ک چون سزارین میشم یکی دو هفته زودتره

منم دقیقا22 آبان 😍

من3ابان

من 15ابان 😍

برا من گهواره زده ۱ ابان و سونو اولم زده ۳ ابان

من ۵ آبان برام زدن

من ۵ آبان نوشته حالا نمیدونم 😅

طبق سونو تشکیل قلب۲۴ آبان

واسه من زده ۱۳ ابان

منم آبان

من ان شاءالله ۱۷ابان ولی چون سزارینم مطمئنا چند روز زودتر

منم طبق گهواره ۱۲ آبان

من طبق گهواره زده ۱۷ آبان

من طبق گهواره زده 20آبان
نمیدونم دقیق یا نع

من ۶ آبانم

برا من گهواره زده ۲۵ ابان
ولی هنوز سونو نرفتم
شما رفتی

منم اوایل آذر به امید خدا

26ابان براساس گهواره حدودی حدس زده😁

سوال های مرتبط

مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری