کیا تاریخ زایمانشون ۲۰ بهمنه ؟؟

۱۵ پاسخ

مامانم میگه زیاد لباس گرم نگیر چون تا وقتی نوزاده ک تو خونه س بعدشم گرم میشه هوا بهاری میشه

بنظرتون باید لباس زمستونی زیاد بگیریم یا نه زیاد استفاده نمیشه

من ۱۳بهمن زده ۱۵سونوی،دیگه حالانمیدونمـ کدوم درسته

منم هشت هفته و شش روز بود ک رفتم سونوی قلب خداروشکر قلبش خوب بود ولی دکتربهم گفت کوچیکه نسبت ب هفته ای ک توشه و من خیلی ترسیدم نمیدونم معنیش چیه...ب شماهم گفتن کوچیکتراز هفته اش هستش یا نگفتن؟؟جای نگرانی هست یا نه؟؟

مال من 22بهمنه

من پسرم 22 بهمن بدنیا اومد🥹

من زده ۱۴ بهمن

منم ۲۱ بهمن زده ولی فک کنم برای سزارین زودتر باید بریم اگر اشتباه نکنم

من۱۸بهمن

من طبق آخرین پریودیم زده ۲۰ بهمن ولی سونو قلب یچی دیگ گفت

برا من ۶ بهمن

من ۱۷ بهمن

من۱۴بهمن زده

سلاممممم من 24بهمن

منو زده ۱۵بهمن ولی پسرم دوهفته زودتر دنیا اومد نمیدونم این میمونه تا اخر یا نه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری