۶ پاسخ

من آخرین پریودم دقیقا ۲۰ اسفند

منم ۲۰ اسفند بود گفتن بهتره ۲۰ اردیبهشت برم تکلیف دقیق مشخص بشه

منم 20اسفنددبوده ولی گفتن هنوز 6هفته ای نرفتم

من ۱۶ اسفند بودم ۶ روز پیش رفتم قلبش تشکیل شده بود

ماله من21اسفند بود گفت9اردیبهشت برم
البته خودم حس میکنم که خیلی زوده

من ۲۰ اسفند بودم امروزم وقت سونو دارم

سوال های مرتبط