من آخرین پریودم دقیقا ۲۰ اسفند
منم ۲۰ اسفند بود گفتن بهتره ۲۰ اردیبهشت برم تکلیف دقیق مشخص بشه
منم 20اسفنددبوده ولی گفتن هنوز 6هفته ای نرفتم
من ۱۶ اسفند بودم ۶ روز پیش رفتم قلبش تشکیل شده بود
ماله من21اسفند بود گفت9اردیبهشت برم
البته خودم حس میکنم که خیلی زوده
من ۲۰ اسفند بودم امروزم وقت سونو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.