من ۸ ابان
من ۱۰ آبان🥹
منم طبیعی زدن ۱۶ ابان ولی سزارین میخوام برم نمیدونم چقدر جلوتر میشه
مامانای مشهدی کدوم بیمارستان خصوصی خوبه بنظرتون من دکترمپاستوره
سلام عزیزم من تولد خودم ۱۹ آبان😁 زایمان هم ۷ ابان
انتی زده ۱۸ آبان ولی چون میخوام سزارین بشم احتمالا بیام نزدیکای تاریخ شما🤭🤭
انشالله ب سلامت زایمان کنی قشنگم
منم ۸ آبانم
سلام عزیزم من ۵ابان هستم
گهواره برام زده ۱۶ آبان
ولی انتی ۲۸ ابان
من ایشالله 12آبان😍🩷🤍
منم خدا بخواد ۸ آبانم✨️🥰
منم بچه اولمه ۴۰ هفتم میوفته ۱۳ آبان
من برعکس شما اخرای ابانم، 28 تاریخ زدن برام
من هستم
البته ان اتی زده ۱۳ آبان من سزارین هستم میخوام ۸ /۸بردارم اگه دکترم اجازه بده
سلام عزیزم من ۸ ابان هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.