نمیدونم چرا اینجوری چیزا برام جذابیت ندارد🧐تاریخه دیگه چه فرقی میکنه🤣
برا من چهارم مرداد زده
واسه من 5/15هست اگه سزارین بشم احتمالا 5/5
من5/5ه ولی فککک نکنم اینقد خوش شانس باشم
سالگرد عقدمم5/5ه
واسه من 5/5/5بود که انومالی گفت اول مرداد میشه ،یکم دوم مرداد
منم فک کنم ۲۵/۵باشم اگ سزاین باشم ۱۵/۵
ولی احساس میکنم اون روز نرم بیمارستان بهتره شلوغه توجه نمیکنن ب آدم
مخصوصا ک طبیعی باشم
من ۴/۴تیر ماه
من اون تاریخ ۳۹ هفتم پر میشه ، چون سزارینی ام شاید زودتر بگیره بچه رو
برا من۱۴۰۵/۷/۵ زده
منم ۵/۵
چه جذاااب
برا من
واسه من تاریخ زایمانم واسه ۱۴۰۵/۵/۱۵مرداد،ولی دلم میخاد ۵/۵/۵زایمان کنم 😅😅
تاریخ زایمان منو زدن 8 ام مرداد، ایندفعه به دکترم میخوام بگم ببینم قبول میکنه 5 مرداد بندازه زایمانمو،چون سزارینم زودتر باید زایمان کنم فک نکنم قبول کنن دیر میشه🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.