کیا براشون تاریخ زدن که زایمانشون هفته اول‌مهره؟👀

۱۸ پاسخ

من ۷مهرم ولی چون سزارین میشم میوفته شهریور

من ۱۵ مهر ولی سزارین خب زودتره

منم هفتمم

۵مهر ولی چون سز میخام احتمالا دو هفته زودتر

برا من زده ۱ مهر ولی چون سزارین هستم میشه هفته ها اخر شهریور

من ۹ مهر زدن خودم ۸ مهرم👶🥰

من ۴ مهر زده

من ۱۷ مهر سونو ان تی زده

منم هفته اول مهرمیشم

مال منم روزای اولش

من ۶ مهر

من ۱ مهر. ولی میخوام ۳۸هفته برم با آمپول فشار طبیعی زایمان کنم

من پنج مهر هستم

منم ۱۶ مهر گفتن ولی سزارینم یک مهر شاید بردارن

من ۶ مهر

من یک مهر گفتن زایمانته ولی چون سزارینیم زودتر میشه

من ۵ مهر زده ولی سزارین دومی هستم فک کنم زودتر میگن

من روزا اول مهر میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز 🤰🏼 مامان دنیز 🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ویهان🩵💙 مامان آقا ویهان🩵💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی