من ۷مهرم ولی چون سزارین میشم میوفته شهریور
من ۱۵ مهر ولی سزارین خب زودتره
منم هفتمم
۵مهر ولی چون سز میخام احتمالا دو هفته زودتر
برا من زده ۱ مهر ولی چون سزارین هستم میشه هفته ها اخر شهریور
من ۹ مهر زدن خودم ۸ مهرم👶🥰
من ۴ مهر زده
من ۱۷ مهر سونو ان تی زده
منم هفته اول مهرمیشم
مال منم روزای اولش
من ۶ مهر
من ۱ مهر. ولی میخوام ۳۸هفته برم با آمپول فشار طبیعی زایمان کنم
من پنج مهر هستم
منم ۱۶ مهر گفتن ولی سزارینم یک مهر شاید بردارن
من ۶ مهر
من یک مهر گفتن زایمانته ولی چون سزارینیم زودتر میشه
من ۵ مهر زده ولی سزارین دومی هستم فک کنم زودتر میگن
من روزا اول مهر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.