من زده آبان ولی با سزارین فکر کنم بشه آخرای مهر
منم آبان
من ۱۷ ابان هستم
درخواست میدین خانما؟
منم الان😍
من احتمالا اوایل آذرم یا اواخر آبان
منم.
منم اخرای مهر دکتر زده ولی شوهرم میگه نگهش دار آبان بیاد مثل باباش آبانی شع😂😂🤣
من
برای من گهواره زده۱٠ آبان
من دوست دارم سزارین کنم احتمالا اخر آبان بشه
منم آبانم
گهواره زده ۴آبان😁
منننن
گهواره که زده برامو آبان.حالا ببینیم چی میشه
ایشالا منم🙃
منم احتمالا اواخر آبان انشاالله.
مننن منننن
بچه من ابانیه😍😍
منم آبان
من گلم
منننن
عایی من خیلی دوست داشتم بچم ابانی باشه ک نشد
من.
عزیزم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.