کیا بچشون آبان ماه به دنیا میاد؟ بیاید همو داشته باشیم 😍

۲۵ پاسخ

من زده آبان ولی با سزارین فکر کنم بشه آخرای مهر

منم آبان

من ۱۷ ابان هستم

درخواست میدین خانما؟

منم الان😍

من احتمالا اوایل آذرم یا اواخر آبان

منم.

منم اخرای مهر دکتر زده ولی شوهرم میگه نگهش دار آبان بیاد مثل باباش آبانی شع😂😂🤣

من

برای من گهواره زده۱٠ آبان

من دوست دارم سزارین کنم احتمالا اخر آبان بشه

منم آبانم

گهواره زده ۴آبان😁

منننن

گهواره که زده برامو آبان.حالا ببینیم چی میشه

ایشالا منم🙃

منم احتمالا اواخر آبان انشاالله.

مننن منننن

بچه من ابانیه😍😍

منم آبان

من گلم

منننن

عایی من خیلی دوست داشتم بچم ابانی باشه ک نشد

من.

عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان رادمهر و تودلی مامان رادمهر و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری