کیا بچشون اول مهر یا اخر شهریور دنیا میاد ؟
بگن تا باهم پیش بریم؟؟؟

۳۳ پاسخ

منم ایشالله

من ۱۴ شهریور

منم ان شاالله۲۶شهریور

من اول مهر🥲.

منم 26شهریور

منم شهریور انشالله

من فک کنم آخرای مهر باشم ولی چون سزارین بیوفتم وسطای مهر یا اگ بشه آخر شهریور عالی میشع

من هنوز دکتر نرفتم ولی فک کنم یا آخرای شهریور یا اول مهر

منم به امید خدا ۲۰ مهر

من ۲۰ مهر

من ۶ مهر طبق پریودم ولی سزارینم شاید بندازم روز تولد همسرم ۲۳ شهریور

منبرام زده ۲۳ شهریور

منم یک مهر زده ولی خب معمولا همون ۳۸یا ۳۹آدم زایمان میکنه فک کنم نیمه دوم شهریور بشه

من5 شهریور

من ۳۰مردادم

برامنم زده ۸مهر اما دوست دارم بچم شهریوری بشه مث خودم🫢

من ۱۰شهریور

من ۱۱شهریور

من یک مهر نوشته

ایشلا ۴ مهر

من ۱۳مهر نوشته دکتر واسم

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

من ۳ شهریور

منم سنو نوشته ۲۹شهریور

منم تقریبا اخرای شهریور میشه

منم ۲۲شهریور

من ۱۶ مهر سونوگرافی قلب گفته. ولی چون میخوام سزارین بیارم فک کنم شهریور بشه

منم وسط شهریورم

من ۶مهر

عمم لیلا دماغ گنده

من وسطا شهریور

من عزیزم

من ۲۷مهر

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملا💞🥹 مامان دخملا💞🥹 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری