منم ایشالله
من ۱۴ شهریور
منم ان شاالله۲۶شهریور
من اول مهر🥲.
منم 26شهریور
منم شهریور انشالله
من فک کنم آخرای مهر باشم ولی چون سزارین بیوفتم وسطای مهر یا اگ بشه آخر شهریور عالی میشع
من هنوز دکتر نرفتم ولی فک کنم یا آخرای شهریور یا اول مهر
منم به امید خدا ۲۰ مهر
من ۲۰ مهر
من ۶ مهر طبق پریودم ولی سزارینم شاید بندازم روز تولد همسرم ۲۳ شهریور
منبرام زده ۲۳ شهریور
منم یک مهر زده ولی خب معمولا همون ۳۸یا ۳۹آدم زایمان میکنه فک کنم نیمه دوم شهریور بشه
من5 شهریور
من ۳۰مردادم
برامنم زده ۸مهر اما دوست دارم بچم شهریوری بشه مث خودم🫢
من ۱۰شهریور
من ۱۱شهریور
من یک مهر نوشته
ایشلا ۴ مهر
من ۱۳مهر نوشته دکتر واسم
سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816
من ۳ شهریور
منم سنو نوشته ۲۹شهریور
منم تقریبا اخرای شهریور میشه
منم ۲۲شهریور
من ۱۶ مهر سونوگرافی قلب گفته. ولی چون میخوام سزارین بیارم فک کنم شهریور بشه
منم وسط شهریورم
من ۶مهر
عمم لیلا دماغ گنده
من وسطا شهریور
من عزیزم
من ۲۷مهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.