میا بچهاشون آبان یا آذر به دنیا میاد

۳۶ پاسخ

آبان ماه بدنیا میاد نینیم🥹

من انشاالله ۶ آذر😍😍😍

نی نی من ۱۵ ابان به دنیا میاد بسلامتی
ولی امکانش هست زودتر بردارم سز هستم

من‌۱۰‌آبان

خودم اذری بچمم انشاالله بسلامتی اذریه

من بچم آبانیه به امیدخدا

من آبان انشاالله 🤗

کاش منم حامله بودم بچم آذرماهی میشد🥺🔥

۸/۸🤗😍

انشالله گوش شیطون کر آذر ماه😍😍

من اذر 25

من آذر ☺️

من آذر

20 ابان برا من زده 4 روز قبل تولد شوهرم

ابان ماه

من آذر ب دنیا میاد😍

اخر ابان

آذر زده🥹😍

دختر قشنگم ۸٫۸٫۴۰۰بود💗
دومی هم فکر کنم ابان میشه اواخر چون سزارینم💗هنوز ان تی نرفتم پیش دکترم برم دقیق میکه

من ۱۵آذر زده

من..... آذر گفته

من بچم آبان به دنیامیاد🥰

من۸/۸هست ولی فکر کنم مهر بیاد

من اوایل اذر 😍

من 17ابان

من ابان

من اذر🥹🤰🏻

منم ابان به دنیا میاد😊😊

بچه من میشه ۸/۸😍

منم آبان😍

منم به امید خدا آبان ☺️

من اخر اذر

من آبان ب دنیا میاد

منم اواخر آبان🥹🥹

من آبان💗

من آذر به دنیا میاد ☺️

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی