منم 14 ابانم
من 17 ابان برام زده گهواره
من😁ولی چون سزارینم انشالله اوایل آبان
من ۹ آبان😍
من25ابانم🥰
برا من طبیعی نوشته هشت آبان
منم 15 ابان زایمانه 🙃
من ۱۶ ابان زایمانه 😍
من ۱۴ ابانم ولی سزارینم زودتر میشه
من ۹ ابانم
ولی خب اگه بتونم دوست دارم طبیعی بیارم
و طبیعی تاریخ دقیق ندارع
منم اونطورم
منم ۱۵ آبان زایمانم میکنم
من ۱۴ آبان گهواره زده
اگه سزارین بشم زودتر میشه
من شش آبان
تولد همسرم ۱۴ آبانه دوس دارم سزارینم بیفته این روز
پتو بافت خا.ستی بگو🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🥰
سلام من سزارینم بارداری قبلیم ۳۶ هفته سزارین شدم اگه این یکی هم بیفته ۳۶ هفته تولد بچم میفته ۱۴ و ۱۵ آبان
من 20 ابانه
منم حدودا همون موقع ها هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.