کیا ۱۵ آبان زایمانشونه بیاید دوست شیم باهم❤️💋🥰😊😍




کولیک
پوشک
پوشک

۱۹ پاسخ

منم 14 ابانم

من 17 ابان برام زده گهواره

من😁ولی چون سزارینم انشالله اوایل آبان

من ۹ آبان😍

من25ابانم🥰

برا من طبیعی نوشته هشت آبان

منم 15 ابان زایمانه 🙃

من ۱۶ ابان زایمانه 😍

من ۱۴ ابانم ولی سزارینم زودتر میشه

من ۹ ابانم
ولی خب اگه بتونم دوست دارم طبیعی بیارم
و طبیعی تاریخ دقیق ندارع

منم اونطورم

منم ۱۵ آبان زایمانم میکنم

من ۱۴ آبان گهواره زده
اگه سزارین بشم زودتر میشه

من شش آبان

تولد همسرم ۱۴ آبانه دوس دارم سزارینم بیفته این روز

پتو بافت خا.ستی بگو🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🥰

سلام من سزارینم بارداری قبلیم ۳۶ هفته سزارین شدم اگه این یکی هم بیفته ۳۶ هفته تولد بچم میفته ۱۴ و ۱۵ آبان

من 20 ابانه

منم حدودا همون موقع ها هستم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختری🩷🍒 مامان دختری🩷🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان فندوق و گردو😁 مامان فندوق و گردو😁 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری