سلام خانما بیاید از علائم تو هفته ۱۴ ۱۵ بگید

۳ پاسخ

بی حالی شدید اشتهام بهتر شده خوش اخلاق تر شدم قبول کردم بارداری رو و جنسیت بچم رو فهمیدم

منم تهوعم کم شده اشتهام زیاد شده ولی بشدت دست و پام درد میگیره رون های پام شب ها خیلی درد میکنه

سینه دردمو دارم از وقتی ویتامین میخورم تهوعم برگشته بهتر غذا میخوردم ولی با این قرص وتهوع نه😫😫

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری