سلام مامانا کیا مثل من فک میکنن احساس میکنن بچشون پسره

۱۳ پاسخ

من الان تنها چیزی ک برام مهمه سالم باشه

من فک میکردم دختره ولی انتی امروز دیدم دودولشو

وای منم فک کنم پسره از علائمم درحالی که شوهرم عاشق دختره

من🥺🙃

چطوری احساس میکنید پسره من با اینکه دوست دارم پسر باشه اما احساسم اینه که دختره

,من😂

منم حس میکنم پسره
ولی مهم سلامتیه ان شاالله ک صحیح و سالم ب دنیا بیان جنسیت مهم نیس اصلا

ممنونم

من🤣🤣🤣

من عزیزم حس میکنم پسره

من خخخ

من😂😂😂😂

منم دلمم میخواد پسر باشه البته هنوز بتامم زیاد بالا نرفته بارداریمم مشکوکه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری