کیا بچشون سمت چپ و پسره؟؟؟

۱۶ پاسخ

چجوری می‌فهمید بچه ۲۰ گرمی کدوم سمته ؟

من بچه اولم پسر بود ، سمت راست بود حتی تا پایان نه ماهم که بزرگ شد بیشتر سمت راست بود … شکمم حتی بعد زایمانم سایز راست و چپش فرق داشت …سمت راست شکمم بزرگ‌تر بود …
ولی راست یا چپ به جنسیت ربطی نداره

ربطی به چپ و راست خانوما نداره، یسری خانوما فقط ی لوله دارن هم پسر دارن هم دختر، خودتو درگیر خرافات تعیین جنسیت قدیمیا نکن

من دوبار باردارشدم سمت چپ دختر . یه بار دوقلو باردار بودم راستی پسر بود چپ دختر بنظر منکه تجربه کردم اکثرا پسر پسرراسته دختر چپ

ربطی نداره به چپ و راستی اما برت من انتی احتمال پسر داد و سمت چپه :)

راست وپسره

من خیلی به چپ میخابم ولی نمیدونم بچه کجامه پسره

والا من وقتی به راست میخوابم لگد میزنه بعضی وقتا میفهمم ک راسته ولی حالا یه جا می‌مونن نمیدونم🤣

ازکجا بفهمم کجاس؟

چپه و دختره😊

من فقط سمت چپ نافم سفت میشه گاهی وقتا ولی نمی‌دونم جنسیت چیه

دخترم چپ بود این کوچولو هنوز

پسرم چپ بود

مال من وول میخوره یه جا نیست

من 🩵🩵🩵

من بچم سمت چپ و پسره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی