کیا بچشون سمت چپه و دختره کیا سمت چپ و پسر ه؟

۱۲ پاسخ

برای من سمت راست دختر

مال من راسته بیشتر دخمله

منم زیر نام هست نه چپ نه راست

سمت راست پسر

سمت چپه آن تی احتمال دختر داد

سمت راسته و دختره

من اصلا نمی‌دونم کجاست🤣فقد بعضی وقتا ک وسط زیر نافم خودشو سفت می‌کنه می‌دونم شازده اونجاست بقیه روزا نمی‌دونم

برای من سمت چپ پسره

اخه میگن ربطی نداره به جنسیت این چپو‌راست بودن

برای من زیر شکممه
اصلان تو پهلو نیست 🙁

من بارداری قبلیم سمت چپ بود پسربود الانم احساس میکنم سمت چپ تاببینم دخترمیشه یاپسر

برای من سمت چپه دختره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی