خانما سمت چپ که جنین باشه بیشتر دختر سمت چپه یا پسر؟

۱۲ پاسخ

من پسر کلا چپ همش اون سمته

من از اول تا اخر سمت چپ بوده پسرم

میگن چپ باشه پسره

از من چپ دختر

برامنم دخترم سمت چپ بودپسرم راست
الانم سمت چپمه دختره

ربطی نداره

واسه منم سمت راست بود از سونو اول ولی هنوز نمیدونم چیه.

من دخترم سمت چپ بود اما این تودلیم سمت راست درد میکنه و تیر میکشه اما جنسیت و هنوز نمیدونم

من ک دخترام راست بودن
و بارداری الانم چپ هستش
دیگه تا ببینی جنسیت قراره چی باسه

من سمت راستم بود و حتی تخمکی که ازاد شده بود هم از سمت راستم بود بچمم پسره

من سنو ک رفتم متوجه شدم دستگاه کلا سمت چپم بود بعد دکتر جنسیت رو گفت دختره
فکرکنم دختر سمت چپه و پسر سمت راست

دختر چپ مال من ک چپ

سوال های مرتبط

مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ستیلا مامان ستیلا هفته سی‌ونهم بارداری