سلام مامانا کیا بچشون سمت چپ بود وپسر بوده

۱۱ پاسخ

من پسرم سمت چپ شکمم بود

برا من

منم چپ بود پسر

من✋🏻

اصلا به چپ و راست نیست.
به پایین و بالا بودن شکمه.
برای من پایینه که پسره

از کجا میدونین راسته یا چپ؟ منم سمت چپم سفت تره ولی دکتر چیزی نگفته

من چپ بود ولی دختره😂

راستش مت کلا علائم بارداری ام با اولی یکی هست میخوام بدونم میشه جنسیت هر دو یکی باشه

من پسرم سمت چپم بود الانم جوجه سمت چپمه گاهی سمت راست سفت میشه😅

واسه من

من.

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی