۱۲ پاسخ

من هنوز استفاده میکنم حالا اول راهی خخخخ

بنده

منکه نه

من روزی 2تا

من😑

من استفاده میکنم

من از وقتی فهمیدم حاملم دکتر بهم داد تا سونوی ان تی رفتم همچی خوب بود قطع کرد دکتر دیگه

منم استفاده میکنم. بخاطر هماتوم. شما برای چی استفاده میکنین؟

من🫴استفاده میکنم

من اوایل بارداری یک ماه هرشب استفاده کردم
البته چون سابقه سقط داشتم واسم تجویز شد

جای بچه رو محکم میکنه

من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری