۸ پاسخ

سلام
من شش هفته و دو روزمه
چهار شبه که شیاف پروژسترون ۴۰۰ استفاده میکنم ولی بعدش به شدت حالت سرگیجه و منگی بهم میده
طوری که اصلا نمیذاره بخوابم
قبل شروع مصرف شیاف هم خواب راحت نداشتم ولی الان دیگه افتضاح شده و تا صبح عذاب میکشم
شما هم این حالات رو دارین؟

میگم‌ای شیاف بخاطر هماتوم استفاده میکنید؟

من استفاده میکنم هم صبح هم شب
نمیدونم توجه نکردم چون بعدش میخوابم

نه من پنج ماهه استفاده میکنم روزی دوتا مشکلی ندارم

من ولی چیزی نمیدونم

منم میزنم بعدش میخوابم

نه عزیزم

من استفاده میکنم. تو اقدامم
ولی سرگیجه نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری