کیا شیاف پروژسترون استفاده میکنند و برای چی استفاده میکنید

۶ پاسخ

برای لکه‌بینی و سقط

ای یو ای کردم
برای اینکه پریود نشم خونریزی نداشته باشم تا ایشالا مثبت شه

منم سابقه سقط مکرر دارم،دکتر بهم شیاف داده روزی یکی،البته هماتوم هم دارم،ولی فکر کنم دکتر زنان الان به همه میدن

من از اول بارداری دارم استفاده میکنم، چون سقط داشتم اوایل روزی سه تا هشت هفته به بعد روزی دوتا

من خونریزی دارم و سابقه سقط

فک کنم به همه خانم ها باردار بدن برا اینکه بچه سفت ومحکم بشه

سوال های مرتبط

مامان تینا مامان تینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته بیست‌ودوم بارداری