لرز در هفته من طبیعیه کیا مثل من لرز میکنن

۱۱ پاسخ

منم خیلی لرز دارم سر پسر اولیم نداشتم مامانم میگه قدیما می‌گفتند لرز زن باردار لرز دختره

من خیلی لرز داشتم

من شبا موقع خواب لرز شدید میکنم

وای من هنوزم لرز دارم بیشتر وقتا هیچ جوره هم گرمم نمیشه انگار خونم منجمد میشه 😮‍💨

منم همش سردیم میشه لرز میکنم
تست زدم هاله داشت نمیدونم واقعا باردارم یا نه

منم همین طورم

من لرز کردم دیشب چسبیدم به بخاری

منم اینجوریم
میگفتم لابد فقط من اینجوریم🥺

من همش لرز میکنم بااینکه سرد نیس الان خیبلی

آره منم داشتم

بله عزیزم طبیعیه اکثرا لرز میکنن مخصوصا شبا موقع خواب

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری