خانمایی هم هفته من شماهم مثل من لرز دارید ؟
سردتون

۶ پاسخ

نه نداشتم برو دکتر

منم اینجوری بودم

نه والا دارم آتیش میگیرم به خصوص کف پاهام

اره گلم عادیه نترس
چون هورمونا بهم ریخته

نه من گر گرفتگی دارم

وای منم همینجوری بودم
البته فقط دو سه شب موقع خواب
ولی خیلی بد بود 😖

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد