خانومای باردار شما هم یهو لرز میکنید سردتون میشه؟

۶ پاسخ

ارهههه

اره من امروز اینجوری بودم

اره خیلی

من اویل بارداری همینجوری بودم

ومنی که از سرما دوتا جوراب میپوشم🤣شبا با وجود پتو لباس گرم میپوشم و کنار بخاری میخوابم

من هم هفته شما بودم یهو لرز میگرفتم یهو گرمم می‌شد
لرزم در حدی بود که دندونام بهم میخورد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 💙 مامان معجزه خدا 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری