خانومای باردار شما هم یهو لرز میکنید سردتون میشه؟

۶ پاسخ

ارهههه

اره من امروز اینجوری بودم

اره خیلی

من اویل بارداری همینجوری بودم

ومنی که از سرما دوتا جوراب میپوشم🤣شبا با وجود پتو لباس گرم میپوشم و کنار بخاری میخوابم

من هم هفته شما بودم یهو لرز میگرفتم یهو گرمم می‌شد
لرزم در حدی بود که دندونام بهم میخورد

سوال های مرتبط

مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا 💙 مامان معجزه خدا 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری