۱۰ پاسخ

ی من چرا ندادع؟فقط اسید فولیک داد

به من نداد دکتر سر قبلی که سقط کردم نوشت برام

من ک باردار نیستم دکتر تجویز کرد

من ۱۰۰۰استفاده میکنم

گلم من خوردم برایه بچه هم هست براخودتون هم هست برایه استخون هات گلم

دکتر برامنم داده 1000هس
یدونه هم ویتامین مینرال و اسیدفولیک هس

ویتامین دی هس
ویتامین دی من بالا بود دکتر گفت بخور برای جلوگیری از سقط جنین خیلی کمک میکنه
از من ۱۰۰۰ هس

ویتامین دی دیگه

ویتامین دی.

ویتامین دی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری