من چون کم خونی شدید دارم دو نوع آهن، قرص تیروئیدم، کلسیم و ویتامین دی و امگا ۳
آقا دکتر به من هیچ قرصی نداده😐
البته من ۹هفته بودم که متوجه شدم رفتم پیش دکتر ولی بازم به من هیچ قرصی نگفت بخورم و اینا😐😐😐😐ازمایش خون هم دادم بردم براش ☹️من چ کنم
از اول مولتی ویتامین اسیدفولیک ویتامین ویتامین ث کلسیم البته اینا همه کپسولن چندتا مورد دیگم داخلشون هست
تا این هفته هیچ قرصی نخوردم به جز دف دفی سردرد شدید داشتم استامینوفن خوردم یا بعضی وقتا قرص معده همین
کوالی فول و ویتامین د ۲۰۰۰ البته من ویتامین د پایینه
فولیک اسید/ویتامین د ۱۰۰۰
بستگي داره تو چه ماهي باشي عزيزم من ٣ماه اول فوليك اسيد و ويتامين دي مصرف ميكردم از ماه چهارم دكترم برام مولتي ويتامين قرص اهن و ويتامين دي نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.