من همش لرز میکنم طبیعیه؟

۵ پاسخ

خیلی بده انگار از داخل بدنت میلرزه
اصلا حال عمومیم خرابه
حالت تهوع دائمی هم گرفتم آب هم بزور میخورم

منم همینطور
خیلی زیاد

منم همین بودم پاهام انگار تو یخدون بودن همش زیرپتو بودم با دسشویی کم کم اوکی میشع

منم اینجوریم فک میکنم طبیعیه

اره منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری