دوستان من یهو شبا لرز میکنم طبیعیه؟

۹ پاسخ

اره طبیعیه من از ۴ هفته تا الان شبا لرز میگیرم یا دم صبح

طبیعیه
منم چندبار اینجور شدم

منم همینطور بودم الانم گاهش میشم

ماه پیش دکتر ب من دزوپستیو داده بود اینجوری میشدم. از عوارض قرص بود

منم همینطور بودم ، الانم گاهی هستمم

آره همینجوریه

اره عزیزم منم اینطوری بودم الان فقط تب میکنه پاهام داغ میشه

منم همینجورم بهو میوفتم رو لرز طبیعیه

احیانا قرص دزوپستیو نمیخوری؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق😇 مامان فندوق😇 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری