آیا تب و لرز در این هفته طبیعیه؟

۸ پاسخ

سلام گلم به به مبارک باشه چه مامان جووونی مثل هم هستیم 😍کم سن

درخواست میدی داشته باشمت؟؟؟

سلام منم همین طوریم یه بار تب یا با لرز

نه اصن تب خطر داره سریع برو دکتر

تب و لرز نه اما اگه احساس فشار پایین یا یهو گرمت میشه طبیعی هست منم اینجوری بودم

منم تو هفته ی شما بدنم داغ میشد لرز میکردم دکترم گفت به خاطر تغییرات هورمونیه

نه برا بارداری نیست

عزیزم تبت بالاست حتمااا برودکتر ،تب زنگ خطره

نه عزیزم. تب و لرز بخاطر بارداری نیس

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته نوزدهم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان نازدونه مامان نازدونه هفته دهم بارداری
مامان یاهو مامان یاهو هفته بیست‌وهشتم بارداری