سلام هم هفته من چرا تب و لرز گرفتم

۵ پاسخ

دقیقا منم مثل توام یه لحظه تب دارم یه لحظه سردمه

من اینطوری بودم آزمایش دادم تیروئیدم یهو کم کار شده بوده

طبیعیه منم اینطور بودم لرز میکردم یساعت بعدش اتیش میگرفتم در این حد

سرما نخوریدن عفونتی چیزی

دقیقا منم همینجوری ام یه دفعه سردم میشه گلوم درد می‌کنه یه دفعه هم تب میاد لباس هامو در میارم کلا بدنم قاطی کرده🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری
مامان یاهو مامان یاهو هفته بیست‌وهشتم بارداری