کسی تو هفته من تب و لرز داشته؟؟ خیلی میترسم😭🤦🏻‍♀️

۵ پاسخ

تیروئید ندارین؟
منم لرز شدید داشتم تیروئیدم رفته بود بالا

استفراغ داری؟ چیزی میخوری؟
من از دیروز اینم الان میخام برم دکتر برام سرم بنویسه

عفونت داری سریع دکتربرو

منم دارم هنوز

آره من تا الانم دارم

سوال های مرتبط

مامان یاهو مامان یاهو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نازدونه مامان نازدونه هفته دهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری