سلام کسی بود تو اوایل حاملگی سردرد و لرز داشته باشه؟

۶ پاسخ

من کلا سردمه همش جوراب میپوشم

من من🤕

من از لرز شک کرده بودم به بارداری

مننم داشتم . همش میلرزیدم زیر پتو 😑

وای من
همش فشارم پایین بود
از ضعیف بودن بدنه
مکمل هاتو حتما بخور

آره عزیزم طبیعیه منم داشتم

سوال های مرتبط

مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی