۸ پاسخ

اره عزیزم اصن معدمون سوراخه🤣

اره طبیعیه خالت ضعف بهت دست میده

خداروشکر انشالله فقط زودی هفته ها بیاد

راستی مامان برفا
شما سونو قلب رفتی؟

منم اینجورم بعد اگه چیزی نخورم بدنم از داخل شروع ب لرزش میکنهه🥲

دقیقا من همینجوری هستم
حتی ناهار هم ک میخورم اصلا احساس سیری نمیکنم

خب چی می‌خورید
دلم نمی‌کشه چیز تکراری بخورم!؟

آره طبیعی
من خودمم معدم سریع حس خالی بودن میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی