منم تو بارداری ترشحم زیاد شده
شما قبل از اینکه بفهمید باردار هستید هم ترشح نداشتین من آمپول آزاد سازی زدم اقدام کردم ترشح خیلی کم شده میگم شاید باردار نیستم علائم خیلی زیاد دارم میشه شما بگید چه علائمی داشتید
طبیعیه
من الان بیشتر فقط وقتایی که راه میرم یه مقدار ترشح دارم
منم اصلا ندارم.چون قبلش سقط داشتم پاکسازی شده بدنم
نه میدونین همه میگن خیلی ترشح داریم و فلان منم نگران میشم خوو
ترشح ک همه ندارنــ من ی هفتست خیلی کم شد. ـدر صورتیکه روقبلیا نداشتم هیچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.