دوستان من ترشح بی رنگ در حد چند قطره دارم ، دو سه روزه، طبیعیه؟

۲ پاسخ

واي من سر اين مردمو زنده شدم يهو ازم دو سه قاشق دفع شد دكترم گف بايد بري امينيو شور شايد نشتيه كل ديروز اسير بيمارستان بودم يني بارداري قشنگ منو ديوونه كرد اخرش رواني ميشم من

اره منم دارم گفتن طبیعیه

سوال های مرتبط