۱ پاسخ

اگه بدون بو باشه اشکال نداره یا خیلی کم باشه ، منم دو سه روز داشتم خیلی کم بود در حد یه نخود بعد خودش خوب شد ، اگه زیاد باشه عفونته

سوال های مرتبط

مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته شانزدهم بارداری