ترشح زرد بدون بو و خارش هفته ۵ طبیعیه؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم منم چند هفته همینطوری بودم گاهی ترشحات زرد داشتم بدون بو و خارش و سوزش امروز رفتم پیش دکترم بهش گفتم نگاه کرد گفت عفونته بهم پماد داد
بهتره به دکترت بگی عزیزم خدایی نکرده خطرناکه نباشه

خارش طبیعی نیس. اگ خارش داری احتمالاعفونته

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری