من دیشب پهلوی راستم حس کشیدگی داشتم خیلی درد داشت🥺
خیلی سخته خیلی
هیچ وقت و هیچ زمانی لکه بینی طبیعی نیست .شاید طول دهانه رحم پایین اومده .برای لکه بینی دکتر برین
منم دور نافم درد میکنه
شاید باز هم پیش بیاد چون زیر دلت درد میکنه یرو دکنر بهت شیاف میده
منم اینجوریم هفت روز تاخیر دارم
برای لکه بینی برید دکتر بهتون دارو بده قطع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.