بچها من چطوره خوبه

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم یه سوال داشتم شما طبیعی هستین یا سزارین و بهترین دکتر کرمان کی هست ممنون میشم جواب بدین

عکس رو برای دکتر چت جی پی تی فرستادم گفت همه چی خوبه و میشه گفت عالیه😁
خداروشکر🤍

.....

تصویر

......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی
مامان رئوف مامان رئوف ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ ماهگی
مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا ۱ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۴ ماهگی