مامانا بنظرتون از کی سیسمونی رو باید بخریم؟

۹ پاسخ

از وقتی که جنسیت رو فهمیدیم

چیزایی مثل کالسکه یا رنگش کرمه یا سرمه ای و یا طوسی، جنسیت نداره، هرچه زودتر بگیریم بهتره دیگه، قیمتا میره بالاتر

من ک هنو هیچی نخریدم

هر موقع پولش و داشتنی بخر چون روز به روز وسایل ها گرون تر میشه هرچی زودتر بخری فکر خودت هم راحته

تا سبکی بخر و اینکه قیمتا لحظه ای بالا میره
من زود گرفتم

هروقت پولت آماده و جنسیت هم مشخص شد... به نظرم تا قبل ۳۰ هفته چون بعدش سنگین و بی حوصله میشه آدم

از الان
خیلی اوضاع داره خراب میشه گرونی

باید شروع کنی دیگه، چون روز ب روز همه چی گرونتر میشه

باید کم کم شروع کنی بخری

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥹 مامان نیلا🥹 ۱۱ ماهگی
مامان آقا نیهاد💙💙 مامان آقا نیهاد💙💙 ۲ ماهگی
مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی