سلام مامانی گل جای واکسن اینجوری شده نگرانم

تصویر
۸ پاسخ

شاید برا کیسه آبگرم باشه

عزیزم از عوارض واکسنه تا سه چهار روز طبیعیه بعدش اگه خوب نشد ببر دکتر
ولی باز هم اگه دیدی بیقراری هاش و دردش بیش از حد و آروم نمیشه حتما ببرش دکتر

پسر منم واکسن دوماهگی اینجوری شد نگران نباش خودش خوب میشه یکی دو روز دیگه

خداشفاش بده

طفلکی گناه داره ببر دکتر

کیسه آبگرم نذاشته بودی روش؟

ببر دکتر به واکسن حساسیت داده

ببرش دکتر
انگار حساسیت داشته ب واکسن

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۱۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی