,2500نمبدونید چند هفته میشه ینی برم برا سونو

۸ پاسخ

نمیدونم از پسش برمیام یا نه،فقط از خود خدا کمک میخوام،هوامونو داشته باشه

خودت فکر میکنی کوچولوت چیه؟؟

جایت دردی نداری؟حتی خفیف؟

منم تقریبا هم هفته خودتم،،دکتر سونو نوشته برای هست روز دیگه

میشی تقریبا ۵ هفته

بعضی دکترها خودشون سونو هم دارن اوایل سونو شکمی بهتره دکتر من که خودش سونو کرد

مبارکت باشه عزیزم

فک کنم 7.8 هفته باشی برو دکتر خودش میگه کجا بری سونو رو خودش مینویسه برات

سوال های مرتبط

مامان خانوم طلا مامان خانوم طلا ۲ سالگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی