ان تی چند هفته بریم

۱۲ پاسخ

برای من زده ۱۱ هفته و ۳ روز برم

۱۱تا ۱۳ هفته میشه رفت

من ۱۲ هفته و ۶ روز رفتم

من‌۱۳‌هفته رفتم

بزار ۱۲ هفته رو پر کنی
۱۲ هفته و ۳ روز بهترین روزه واسش
من خودم ۱۳ هفته رفتم

ناهید رادنیا

۱۲ هفته خوبه

من دکتر ۱۲ هفته کامل برام نوشته که جمعه است شنبه هم تعطیله دیگه من ۱۲ هفته و ۲ ردز وقت گرفتن

دکترم به من گفت۱۲هفته بهتره بری جنسیتش هم بهتر میتونن بگن

میگن ۱۲ هفته و ۲ سه روز عالیه

میگم‌من ۱۸ مهر آخرین پریودیم بوده ولی تو سونوگرافی قبلیم زده تو ۲۶ ادر من ده هفته و یک روزم هست

من ۱۱هفته و۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۳ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری