سلام مامان قشنگا💞✨
من یک گروه دارم تو روبیکا اگه دوس داشتین به ایدی پایین پیام بدین لینک رو بفرستم براتون
ورود آقایون ممنوع ❌
@Melika_63926
من پنجشنبه میخوام برم
من دوازده هفته و یک روز رفتم خوب بود همه چی
برا من دکتر ۱۱ هفته و ۳ روز نوشته برم
۱۲هفته و ۶روز من رفتم
۱۲ هفته و سه روز وقت طلاییشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.