سلام ،چند هفته باید بریم ان تی؟

۶ پاسخ

سلام مامان قشنگا💞✨
من یک گروه دارم تو روبیکا اگه دوس داشتین به ایدی پایین پیام بدین لینک رو بفرستم براتون
ورود آقایون ممنوع ❌

@Melika_63926

من پنجشنبه میخوام برم

من دوازده هفته و یک روز رفتم خوب بود همه چی

برا من دکتر ۱۱ هفته و ۳ روز نوشته برم

۱۲هفته و ۶روز من رفتم

۱۲ هفته و سه روز وقت طلاییشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه هام🥰 مامان جوجه هام🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سیزدهم بارداری
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ام بارداری