سونوگرافی ان تی چند هفته بریم ۱۱ هفتمه

۷ پاسخ

بهتره 12هفته

من ۱۲هفته ۳روز رفتم

من یازده هفته شش روزرفتم

توی سونو گرافی قبلیت ( سونو تشکیل قلب ) تو برگه یا به خودت گفتن که بهتره چه تاریخی بری
۱۲ هفته برو اگه بهت نگفتن

۱۲هفته و ۳روز بهترین موقعه ینی هفته بعدت

۱۲ هفته و چند روز

۱۲ هفته و ۳ روز بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان انی یا مانی مامان انی یا مانی هفته سیزدهم بارداری
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۳ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری