بهتره 12هفته
من ۱۲هفته ۳روز رفتم
من یازده هفته شش روزرفتم
توی سونو گرافی قبلیت ( سونو تشکیل قلب ) تو برگه یا به خودت گفتن که بهتره چه تاریخی بری
۱۲ هفته برو اگه بهت نگفتن
۱۲هفته و ۳روز بهترین موقعه ینی هفته بعدت
۱۲ هفته و چند روز
۱۲ هفته و ۳ روز بهترین زمانشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.