دوستان سونوگرافی ان تی ۱۱ هفته ‌و دوروز برم خوبه ؟

۹ پاسخ

یازده هفته و سه روز رفتم

نه من ۱۱ هفته بودم جواب نداد گفت ریزه مشخص نمیشه ده روز دیگه بیا شنبه قراره برم

من ۱۲ هفتهو ۶ روز رفتم جنسیتم گفت بهم

من رفتم دکتر ۱۲هفته بودم گفت از فردا به مدت یه هفته فرصت داری بری یعنی از ۱۲هفته و ۱روز

دوازده هفته بری بهتره جنسیتم می‌تونه بگه

۱۱هفته ۵ روز ۶ روزم میتونی بری

پن خودم ۱۱ هفته و ۲ روز رفتم

از ۱۱ شروع میشه تا ۱۳ و ۶ هروقت برین اوکیه

۱۲هفته برو بهتره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هجدهم بارداری
مامان سه جوجه 💖💖💙 مامان سه جوجه 💖💖💙 هفته یازدهم بارداری
مامان ماهلی کوچولو🫠 مامان ماهلی کوچولو🫠 هفته سیزدهم بارداری