۱۳ پاسخ

برای منم دوازده هفته نوبت زده که برم

دوازده هفته بری خوبه

البته شاید اون بالا شهر بوده گرون هست

من ۱۲ هفته و ۲ روز میرم. ازش پرسیدم گفت ۱۵۰۰ هزینشه .
ازمایشم ۱۲۰۰ و خورده ای .

والا من یک ملیون واس سونودادم ازمایش هم یک ملیونوصدهزار

بین ۱۱هفته تا ۱۳هفته

من ۱۱ هفته و ۶ روز برام نوبت زد دکتر

همون ۱۱هفته برو من ۱۲رفتم میگف دیراومدی

هزینش من یک ملیون دادم البته جاهاش فرق داره

کسی میدونه هزینش چقدره؟

دو هفته دیگه

منم یازده هفتمه فردا می خوام برم

۱۲ هفته و چند روز برو بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان اوینا مامان اوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری