سلام من الان رفتم توهفته ۱۱ کی برم براسونو ان تی

۱۱ پاسخ

همین هفته به امید خدا میرم

دکتر به من گفت ۱۳ هفته بیا

۱۲ هفته ب بعد

من دکترم ۱۲هفته گفته برم

۱۲ هفته ،یا ۱۲ هفته و ۳ روز اینا طلایی ترین تایم هست

من 11هفته و6روز رفتم

خانوما سنو انتی رد بشه باید بری دکتر زنان

۱۲و2 بهترین موقش

دکترم واسه من ۱۲هفته نوشته

۱۲هفته کامل

۱۲ هفته‌و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی