۱۲ پاسخ

واسه منم پایین زده ۱۰هفته بالا ۱۱ .یعنی من تازه وارد ۱۱شدم شمام تقریبا بامنی ۲روز جلوتری .دکترم ب من تاریخ ۹آذر و داده شما دوروز زودتر برو

هر تاریخی که دکترت زده برو

من 10هفته یک روزم

تو ۱۲هفته باید بری عزیزم

اِن تی،۱۲هفته

۱۲ هفته و ۲،۳ روز

از هفته ۱۱ تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری
بهترین زمانش ۱۲ هفتگیه

میگن پایین درسته از روی اون برو

بزار اول هفته ۱۳ برو

هروقت پایین نوشت ۱۲هفته و۴روزبرو

دوهفته دیگ برو

۱۲ هفته و ۳روز

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری