من ۱۱ هفته و ۴ روز میخام برم ان تی

۱۱ پاسخ

12 هفته و ۳ روز برو که دقیق تر باشه

منم ۱۱هفته و پنج روز میخام برم

سلام مامانا وقتتون بخیر

تاپیکامو ببینید🌷

تو ۱۲هفتگی بری بهتره ،چون زودتر بری ممکنه بگن مشخص نیس،من ۱۲هفته ودوروز بودم

خیلییی زوده صبر کن یه هفته دیگه برو ک مشخص باشه

۱۲ هفته بری بهتره

من دکتر خودم برام وقت گذاشته . دقیق سر ۱۲ هفته باید برم

سلام دکتر میگه برو ولی بری میگن زوده چون سونو های قبلی هم تایمش درست نبود بمونید ۱۲ هفته و۲ روز بهترین تایم

وا اصن سونو ان تی نمیگیرن اون تایم از ۱۲و یک روز میگیرن
چه کاریه وایسا بشی۱۲و ۴روز تا جنسیت هم بگن

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

منم میخوام همون موقع برم ولی میگن 12 هفته بری نمیدونم فرقش چیه

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری