سینه هام خیلی میخارن طبیعیه؟

۷ پاسخ

منم میخاره

اره چربش کن

از من ترشح داره ..دورش اندازه دایره خیس میشه همش لباسم کثیف میشه معلوم طبیعیه

من سینهام درد هم می‌کنه خیلی زیاد درد می‌کنه

نخارونی ترک میزنه

اخ اخ‌منم

آره من اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری